Online platební brána Pays: snadná aktivace ve 3 krocích

Chcete začít používat platební bránu a nevíte jak na to? Naše online platební brána byla navržena tak, aby byla její aktivace i provoz pro uživatele co nejrychlejší a nejjednodušší. K tomu, aby navíc brána byla zcela funkční, stačí nastavit úplné minimum věcí, které zvládnou i online obchodníci bez pokročilých technických znalostí. Díky tomu můžete mít u Pays svou vlastní platební bránu aktivní do druhého dne:

Jak funguje aktivace platební brány Pays?

KROK 1: Registrace

Na obrázku jsou shrnuty 3 hlavní kroky, které je potřeba splnit, aby byla vaše online platební brána úspěšně aktivována: Registrace, podepsání smlouvy a Zaplacení jednorázového registračního poplatku. Více informací je k dispozici přímo v článku. Každý první krok začíná registrací a u nás tomu není jinak. Nemusíte se však obávat dlouhých formulářů, při registraci od Vás budeme požadovat pouze tyto údaje:

REGISTRACE PROSTŘEDNICTVÍM TŘETÍ STRANY

Pokud jste provedli registraci prostřednictvím FAPI nebo Shoptetu, Vaše údaje k nám doputují přímo od partnerů. Nemusíte tak provádět registraci zvlášť.

KROK 2: Podepsání smlouvy

Jakmile dokončíte registraci, zašleme Vám email se smlouvou. Ve smlouvě budete mít uvedeny platební podmínky včetně výše poplatků za transakce. V případě, že máte doplňující dotazy, stačí odpovědět na email, který jsme zaslali spolu se smlouvou. Vašemu dotazu se budeme obratem věnovat. V opačném případě stačí jednoduše podepsat smlouvu a zaslat ji zpět.

KROK 3: Zaplacení jednorázového aktivačního poplatku

Jakmile k nám smlouva dorazí, Vaše údaje ověříme a pokud je vše v pořádku, emailem zašleme platební předpis pro zaplacení jednorázového aktivačního poplatku. Platební předpis u nás patří k jednomu z populárních způsobů, jak zaplatit online a tuto funkci si tak budete moci při zaplacení jednorázového poplatku vyzkoušet. Sami pak můžete platební předpis začít využívat.

Po zaplacení tohoto jednorázového poplatku Vám aktivujeme účet. Spolu s aktivací Vám dorazí uvítací email, kde budete mít k dispozici přihlašovací údaje – uživatelské jméno a heslo. Heslo si samozřejmě můžete přímo v rozhraní kdykoliv změnit: stačí kliknout na jméno v pravém horním rohu a dát „Změnit heslo“.

Jak se ujistím, že je moje online platební brána plně funkční?

Všichni registrovaní uživatelé mají nejprve aktivovanou tzv. testovací verzi. To je z toho důvodu, aby se sami ujistili, že vše funguje tak, jak má.  Spustit online platební bránu do ostrého provozu můžete kdykoliv, stačí nám dát vědět. Doporučujeme však, abyste ještě předtím splnili následující 3 body, které zaručí, že vše bude fungovat tak, jak má:

1. Zašlete nám své logo

Na obrázku jsou shrnuté 3 hlavní body, které pomohou zajistit že vaše online platební brána bud plně funkční: Logo, Komunikační adresy a dostatečné testování. Více informací je k dispozici přímo v článku. Zatímco budete testovat, zda je Vaše nová online platební brána funkční, doporučujeme, abyste nám dodali logo, které vložíme do hlavičky rozhraní Vaší online platební brány. K dodání loga Vás sami vyzveme emailem. Díky přiřazenému logu každý platící zákazník uvidí, že platební brána je součástí Vašeho obchodního profilu.

2. Poskytněte komunikační adresy

Pro to, aby byla online platební brána plně funkční, je potřeba nastavit i komunikační adresy. Díky těmto adresám budete vědět, zda platba na Vašem webu prostřednictvím Pays proběhla, popřípadě neproběhla. Komunikační adresy jsou zároveň zpětnou vazbou pro zákazníka, že transakce byla nebo nebyla úspěšná.

KOMUNIKAČNÍ ADRESY OD PARTNERSKÝCH ŘEŠENÍ

V případě, že jste začali používat Pays díky některým z našich partnerů (Shoptet, Zakaznik.cz, FAPI, Fastcentrik, Mozello, Wix, atd...), stačí nás o tom informovat a vše pro Vás nastavíme sami.

KOMUNIKAČNÍ ADRESY PRO WEBY S MALÝM MNOŽSTVÍM OBJEDNÁVEK

Pokud nevyužíváte partnerské řešení Pays a přijímáte pouze pár objednávek denně, bude stačit zaslat následující stránky:

Pokud používáte nějaký jednoduchý nástroj pro tvorbu webu, obě stránky si samí můžete jednoduše vytvořit a zaslat. Díky těmto URL také můžete jednoduše měřit úspěšnost i neúspěšnost jednotlivých transakcí pomocí SEO nástrojů (například prostřednictvím Google Analytics).

KOMUNIKAČNÍ ADRESY PRO SYSTÉMY S VĚTŠÍM MNOŽSTVÍM DENNÍCH OBJEDNÁVEK

V případě, že máte naprogramovaný web nebo e-shop, který přijímá vysoké množství denních objednávek, je důležité nastavit i stránku „Potvrzení na pozadí“.  Jedná se o šifrovaný přenos na pozadí, který zajišťuje další komunikaci mezi platební bránou a e-shopem dle nastavených parametrů. Tyto údaje by měl dodat Váš programátor, či dodavatel řešení.

3. Dejte vědět, že jste připraveni na ostrý provoz

Jakmile jste nám dodali logo spolu s komunikačními adresami a ověřili si, že je vše v pořádku, stačí nám opět napsat a my bránu přepneme z testovací verze do ostrého provozu. Online platební brána Pays je tak připravena k použití.

Kolik mě spuštění a provoz online platební brány bude celkem stát?

Se spuštěním a provozem Pays jsou spojeny tyto poplatky:

  1. Jednorázový aktivační poplatek ve výši 600 Kč bez DPH – tento poplatek kryje náklady na vytvoření, nastavení a napojení Vašeho účtu na platební systém. Všichni uživatelé navíc mají k dispozici bezplatnou technickou podporu.
  2. Poplatek z každé úspěšné transakce – výše poplatku je stanovena přímo ve smlouvě a řídí se našimi režimy platební brány.
  3. Poplatek za převod na účet – v Pays máte převod prostředků ve vlastní režii. Můžete si na svůj účet zaslat peníze kdy budete chtít a v jakémkoliv množství. Jakmile zadáte požadavek na převod, je zrealizován nejpozději do druhého pracovního dne. Poplatek se pohybuje od 0 Kč do 39 Kč dle nastaveného režimu platební brány.


< předchozí článek - další článek >

Hledáte spolehlivou platební bránu, kterou můžete začít už druhý den používat?

Napište nám