Platby Pays - volitelné služby

Platby a volitelné služby Pays

Obchodníkům a dalším uživatelům platební brány Pays je k dispozici celá řada užitečných, volitelných služeb a funkcí. Tyto služby jsou k dispozici všem našim uživatelům na vyžádání. Některé z níže uvedených služeb vyžadují jednoduchou konfiguraci, kterou provádíme dle požadavků uživatele platební brány.

SMS notifikace

Automatické SMS upozornění na každou přijatou platbu. Funkce je vhodná pro obchodníky, kteří přijímají menší množství plateb, na které musejí velmi rychle reagovat. Díky notifikační SMS mohou například ihned zavolat zákazníkovi a dohodnout detaily objednávky nebo kontaktovat pověřeného pracovníka, který zajistí potřebné činnosti.

Nedokončené platby

Seznam nedokončených plateb a možnost zaslání platebního předpisu zákazníkovi. Každý obchodník ví, o co jde. Zákazník na eshopu nakoupil, v košíku měl několik položek, vyplnil všechny údaje do objednávky, zahájil platbu a nic... Platba zůstala nedokončená a obchodník přemýšlí proč. Důvodů může být mnoho a zákazník si možná nákup skutečně rozmyslel a dokončit jej nechce. Ze zkušenosti však víme, že je vysoké procento zákazníků, kteří nákup dokončit chtěli a nepodařilo se jim to (nenašli platební kartu, někdo je vyrušil, vybil se jim notebook, ztratili signál na mobilu...). Uživatelé Pays mohou takovým zákazníkům vygenerovat a zaslat platební předpis z nedokončené platby. Zákazník pak velmi často platbu dokončí.

Druhý pokus o platbu

Nabídnout automaticky zákazníkům druhý pokus o provedení platby v případě prvního neúspěšného. Každému se občas stane, že online platbu na internetu nezvládne dokončit. Na platební kartě jsou třeba dočasně zakázány internetové platby, byla zvolena nevhodná karta, došlo k vyrušení při provádění platby telefonátem nebo se prostě jen krátce přerušilo připojení na internet. V těchto případech zákazník platbu nedokončí a za normálních okolností se musí vrátit do eshopu a celý proces opakovat. Aktivace této služby zajistí, že má zákazník po neúspěšné platbě ihned druhou možnost provést platbu správně. Stačí kliknout na odkaz, který mu je zaslán emailem.

Opakovaný platební odkaz

Automatické odesílání platebních odkazů v nastaveném intervalu. Obchodníci, kteří dodávají svým zákazníkům zboží v pravidelných intervalech, obvykle aktivují tuto službu. Jedná se často o pravidelné dodávky potravin z farem, vína z oblíbeného vinařství, kávy z oblíbené pražírny, nebo dodávky spotřebního materiálu do kanceláře. Zákazník dostává mailem v nastaveném intervalu výzvu s žádostí o platbu. V případě, že platbu provede, je obchodník ihned informován a uskuteční dodávku zboží. Tato služba je zákazníky vnímána velmi pozitivně, protože se jedná o platbu dobrovolnou. V době, kdy má zákazník například dovolenou a platbu neprovede, nic se nestane. Zákazník nemusí platební odkaz rušit a akceptuje jej, pouze pokud má zájem.

Internetová pokladna

Definice a umístění seznamu platebních odkazů do vlastní webové stránky. Mnoho poskytovatelů služeb nebo výrobců s malým sortimentem nepoužívá žádný systém pro eshop. Je to totiž zbytečné. V případě malého množství produktů za pevnou cenu stačí pouze aktivovat tuto službu a umístit na webové stránky tzv. internetovou pokladnu Pays. Zákazník pak může kliknout na jeden odkaz z nabídky a přímo zaplatit požadovanou částku. Obchodník je ihned po platbě informován mailem.

Virtuální platební terminál

Internetový platební terminál pro kamennou provozovnu. Fyzický platební terminál stojí vždy peníze a nelze jej do provozovny pořídit bez měsíčního paušálu. V případě velkého množství prodejů prostřednictvím platební karty se bez fyzického terminálu samozřejmě obejít nelze. Pro ty, kteří mají však plateb kartami velmi málo, se fyzický terminál nevyplatí. Přesto je možné platby kartami přijímat. K tomu slouží virtuální platební terminál Pays, na kterém může zákazník zaplatit. Nutný je pouze počítač s připojením na internet a aktivace této služby.

Režim 3D secure only

Povolení pouze 3D secure plateb kartou. Někteří obchodníci vyžadují (často poskytovatelé virtuálních serverů), aby jim zákazníci platili kartami přes internet výhradně v režimu 3D secure. Taková platba je nezpochybnitelná a je jisté, že ji skutečně provedl majitel platební karty. 3D secure platbu nedokáže provést zloděj, který platební kartu někomu ukradl a majitel ji ještě nestihl zablokovat. Obchodník má pak 100% jistotu, že dodává službu majiteli karty, kterou bylo placeno.

Generování paragonů, faktur a voucherů

Automatické odesílání dokladů zákazníkům. Platební brána Pays umí vygenerovat všechny typy dokladů ihned po přijaté platbě. Po jednoduché konfiguraci, kterou provede administrátor Pays, mohou Vaši zákazníci dostávat doklady automaticky mailem. Tyto doklady (jejich šablony) je třeba nejprve připravit tak, aby byly správně číslovány a obsahovaly potřebné údaje a grafiku.

Přesměrování dotazů

Automatické přesměrování dotazů zákazníků na email podpory eshopu. Někteří zákazníci (není jich mnoho), kteří obdrží potvrzení o platbě od platební brány, reagují tak, že na toto potvrzení odpoví. Tomuto se nedá zabránit ani tak, že je odesilatelem robot "noreply.." a podobně. V přijatých mailech se však občas objeví důležitý dotaz nebo informace, která souvisí s objednávkou nebo platbou. Po aktivaci této služby je systém podpory Pays nastaven do režimu, kdy následné dotazy zákazníků, automaticky předává obchodníkovi, který používá platební bránu Pays.

Platební brána Pays je využívána stovkami obchodníků v ČR a na Slovensku. Zaregistrujte se a vyzkoušejte nás i Vy. Věříme, že Vás přesvědčíme o kvalitách Pays.

Nenašli jste odpověď na vaši otázku?

Zeptejte se nás