Platební brána - přesměrování dotazů
Přesměrování dotazů zákazníků
Služba přesměrování dotazů zlepšuje komunikaci mezi eshopem a koncovým zákazníkem. Zákazníci eshopů nám zasílají na email podpory platební brány Pays dva typy dotazů. První skupinou jsou otázky, které souvisejí s provedenou platbou a druhou skupinou jsou otázky ohledně objednávky a objednaného zboží, případně i dotazy ohledně eshopu, kde byl proveden nákup.
Dotazy ohledně plateb
Podpora platební brány Pays odpovídá na všechny přijaté dotazy. První skupinu dotazů vyřizují pracovníci platební brány na zákaznické podpoře (podpora@pays.cz) a jsou obvykle schopni vše vyřešit. Často se jedná o zasílání potvrzení provedených plateb, přiřazování chybných plateb k objednávkám (chybná uhrazená částka nebo variabilní symbol), dotazy na spolehlivost daného eshopu a další.
Dotazy ohledně objednávek
Na otázky z druhé skupiny, které souvisejí s objednaným zbožím, případně s termínem dodání a také reklamace zboží nejsme schopni odpovědět my, a proto je předáváme provozovatelům eshopů. Podobných dotazů přijímáme hodně, protože si zákazník často neuvědomí, že směřuje svůj dotaz na platební bránu a domnívá se, že kontaktuje eshop, kde nakoupil.
Běžné platební brány obvykle tyto dotazy zahazují, protože nijak nesouvisejí s platbou. Systém Pays a služba Přesměrování dotazů tedy funguje tak, že dotazy, které svým obsahem směřují na eshop jsou automaticky přesměrovány na email zákaznické podpory eshopu. Je totiž zcela jasné a časem ověřené, že se z dlouhodobého pohledu vždy vyplatí se zákazníkem komunikovat a ne jeho dotazy ignorovat.
Platební brána Pays vždy vychází maximálně vstříc vašim zákazníkům a neignoruje žádné jejich dotazy. Vyzkoušejte kvality Pays a zaregistrujte se zde.