Platební brána - přesměrování dotazů

Přesměrování dotazů zákazníků

Služba přesměrování dotazů zlepšuje komunikaci mezi eshopem a koncovým zákazníkem. Zákazníci eshopů nám zasílají na email podpory platební brány Pays dva typy dotazů. První skupinou jsou otázky, které souvisejí s provedenou platbou a druhou skupinou jsou otázky ohledně objednávky a objednaného zboží, případně i dotazy ohledně eshopu, kde byl proveden nákup.

Dotazy ohledně plateb

Platební brána technická podpora Podpora platební brány Pays odpovídá na všechny přijaté dotazy. První skupinu dotazů vyřizují pracovníci platební brány na zákaznické podpoře (podpora@pays.cz) a jsou obvykle schopni vše vyřešit. Často se jedná o zasílání potvrzení provedených plateb, přiřazování chybných plateb k objednávkám (chybná uhrazená částka nebo variabilní symbol), dotazy na spolehlivost daného eshopu a další.

Dotazy ohledně objednávek

Na otázky z druhé skupiny, které souvisejí s objednaným zbožím, případně s termínem dodání a také reklamace zboží nejsme schopni odpovědět my, a proto je předáváme provozovatelům eshopů. Podobných dotazů přijímáme hodně, protože si zákazník často neuvědomí, že směřuje svůj dotaz na platební bránu a domnívá se, že kontaktuje eshop, kde nakoupil.

Běžné platební brány obvykle tyto dotazy zahazují, protože nijak nesouvisejí s platbou. Systém Pays a služba Přesměrování dotazů tedy funguje tak, že dotazy, které svým obsahem směřují na eshop jsou automaticky přesměrovány na email zákaznické podpory eshopu. Je totiž zcela jasné a časem ověřené, že se z dlouhodobého pohledu vždy vyplatí se zákazníkem komunikovat a ne jeho dotazy ignorovat.

Platební brána Pays vždy vychází maximálně vstříc vašim zákazníkům a neignoruje žádné jejich dotazy. Vyzkoušejte kvality Pays a zaregistrujte se zde.

Máte dotaz k volitelným službám Pays?

Zeptejte se nás