Bezkontaktní identifikace zákazníka
Identifikace zákazníka při výdeji objednávky
Mnoho restaurací a bister poskytuje rozvoz jídel na objednávku nebo vydávají hotová jídla z výdejních okének. Zákazníci tyto objednávky stále častěji platí předem kartou přes internet.
Spolehlivá a bezpečná identifikace při výdeji jídel
Služba platební brány Pays umožňuje bezkontaktní ověření zákazníka, který před tím provedl nákup a platbu kartou. Kurýr nebo vydávající zaměstnanec tak okamžitě a rychle ověří, že vydává objednávku tomu správnému člověku.
Princip ověření je velmi jednoduchý a nevyžaduje žádné speciální zařízení. K ověření stačí vydávajícímu pouze mobilní telefon pro načtení QR kódu, kterým se prokáže příchozí zákazník. Ve zjednodušené variantě této služby není potřeba na straně vydávajícího ani mobilní telefon. Vydávající totiž může ověřit potvrzení na mobilu zákazníka jen vizuálně pohledem na jeho displej.
Jak služba funguje?
- Objednávka jídla je nejprve uhrazena předem platební kartou přes internet.
- Zákazník obdrží emailem standardní potvrzení své platby od platební brány Pays.
- Toto potvrzení platby obsahuje tlačítko s názvem Identifikace při vyzvednutí.
- Kliknutím na tlačítko se zobrazí na mobilním telefonu zákazníka speciální stránka s identifikací a QR kódem.
- Pak už jen stačí ukázat displej mobilu vydávajícímu a převzít zaplacenou objednávku.
Ověření je spolehlivé a zcela minimalizuje fyzický kontakt vydávajícího a zákazníka, který přišel objednávku vyzvednout.
Identifikace zákazníka nespočívá v tom, že by prodávající získal citlivé osobní údaje nakupujícího. Služba pouze zajistí, že má vydávající nebo kurýr 100% jistotu, že vydává zásilku člověku, který ji před tím zaplatil.
Volitelná služba Bezkontaktní identifikace zákazníka je poskytována na vyžádání zdarma všem uživatelům platební brány Pays.