Platební terminály pro pořadatele

Platební brána Pays je stálým partnerem společnosti smsticket a dlouhodobě podporuje kulturu i prodej vstupenek. Pays má na starosti kompletní zpracování online plateb za vstupenky. Jako další krok jsme se proto rozhodli naše platební služby rozšířit a nově také poskytovat platební terminály. Už loni si někteří pořadatelé mohli platební terminály vyzkoušet a tato zkušenost se osvědčila. Letos jsme proto tuto službu ve spolupráci se smsticketem zařadili do oficiální nabídky.

Proč jsme terminály zavedli

Pořadatelé se na platební terminály opakovaně ptali. Pořádání akcí zahrnuje nejen prodej vstupenek, ale často i doplňkový prodej přímo na místě. Ukázalo se, že tento prodej může mít výrazný pozitivní dopad na celkové příjmy akce. Z těchto zkušeností vznikla myšlenka nabídnout terminály jako plnohodnotnou součást služeb Pays i smsticket.

Jak terminály pomáhají pořadatelům

Terminály umožňují přijímat platby kartou pohodlně a mít tržby přehledně pod kontrolou. Návštěvníci zároveň nejsou limitovaní hotovostí, kterou nosí u sebe. Platba kartou probíhá okamžitě, bez zdržování s hotovostí. Díky tomu mohou pořadatelé v kratším čase obsloužit i více zákazníků. Zkušenost ukazuje, že když návštěvník nemusí hledat peníze, utratí často víc a pořadatel má díky tomu lepší přehled i vyšší obrat.

Kdo platební terminály používá

V praxi terminály využívají nejčastěji pořadatelé akcí, kde se kromě vstupenek prodává i doprovodný sortiment nebo služby:

Kdo platební terminály používá?

Co platební terminály od Pays umí

Platební terminál umožňuje přijímat karty i bezkontaktní platby (včetně Apple Pay a Google Pay).
Zadání částky je otázkou několika vteřin, platba proběhne okamžitě a všechny transakce se ukládají do přehledné tabulky, kterou lze jednoduše exportovat pro účetnictví.

Stačí zapnout a můžete začít prodávat

Naše platební terminály mají v sobě zabudovanou SIM kartu, takže se automaticky připojí k nejsilnější dostupné síti. Stačí je zapnout a během několika vteřin jsou připravené k použití. Terminál vydrží na jedno nabití přibližně šest hodin. Pro delší akce doporučujeme mít po ruce napájení nebo powerbanku. U venkovních akcí myslete také na umístění terminálu mimo přímé slunce a déšť.

Jak začít prodávat na akci

Stačí se zaregistrovat na stránce Pays.cz. Po registraci obdržíte e-mailem smlouvu, do které doplníte poznámku „platební terminál smsticket“ a pošlete ji na poradatel@smsticket.cz. Jakmile nám smlouvu doručíte, vše připravíme a terminál odešleme na vámi uvedenou adresu.

Pro spuštění služby je potřeba být aktivním pořadatelem na smsticketu. Platební terminály totiž poskytujeme jako doplňkovou službu pro akce, na které prodáváte vstupenky právě přes smsticket. Terminál po doručení stačí zapnout, díky integrované SIM kartě se automaticky připojí k nejsilnější síti a můžete začít přijímat platby během několika sekund.

Podmínky pronájmu platebního terminálu

Terminál si můžete pronajmout podle toho, zda si chcete terminál na akci pouze vyzkoušet nebo ho používat dlouhodobě:

  1. Jednorázové zapůjčení

Tato varianta je vhodná pro pořadatele, kteří chtějí terminál využít na jednorázově nebo si službu nejprve otestovat.

  1. Dlouhodobý pronájem

Tuto variantu doporučujeme pořadatelům, kteří pořádají více akcí během roku a chtějí mít terminál trvale k dispozici.

Při převodu prostředků z platební brány na váš bankovní účet se účtuje standardní transakční poplatek 39 Kč.

Praktické informace

Registraci doporučujeme vyřídit alespoň tři týdny před akcí, aby bylo možné vše včas připravit a odeslat terminál na vaši adresu. Zařízení se po zapnutí automaticky připojí k internetu díky integrované SIM kartě, takže není potřeba žádné další nastavení. Pokud budete potřebovat pomoci s konfigurací nebo provozem, náš tým vám rád poradí na adrese poradatel@smsticket.cz.


< předchozí článek

Prodáváte vstupenky na akce?

Napište nám!