Platební brána - vratky plateb zákazníkům
Vratky v platební bráně Pays
Každý obchodník to zná. Občas dojde k situaci, kdy je potřeba zákazníkovi platbu vrátit. Důvodem může být nedodání zboží nebo třeba i dohoda se zákazníkem o dodatečné slevě. Může se také jednat o prostou vratku zálohy na jiný nákup.
Platební brána Pays má systém vratek vyřešen dokonale jednoduše. Pokud provedl zákazník platbu kartou, pak se vratka provede přímo prostřednictvím této platební karty. V případě, že platil zákazník QR platbou nebo bankovním převodem, pak se provede vratka na bankovní účet, ze kterého bylo placeno.
Jak fungují vratky v Pays?
Uživatel Pays (obchodník) se nemusí vůbec zabývat tím, jak byla původní platba provedena. Ve své administraci v přehledu přijatých plateb stačí kliknout na původní platbu a otevře se okno „Detail přijaté platby“. Vlevo dole je červené tlačítko „Vratka“. Po kliknutí na toto tlačítko stačí napsat částku, která má být vrácena zákazníkovi a poté kliknout na tlačítko „Odeslat vratku“. Platební brána následně zadanou vratku zpracuje a zákazník dostane peníze zpět. V okamžiku zpracování vratky platební bránou (Obvykle tentýž den, kdy obchodník vratku provede.) je zákazník automaticky informován mailem a dostane potvrzení, že mu budou peníze v nejbližší době vráceny na účet nebo na platební kartu.
Vrácenou platbu obdrží zákazník většinou následující pracovní den, nejpozději však do tří pracovních dnů, pokud se jedná o vratku platby kartou. Platební brána Pays poskytuje tuto službu bezplatně. Vyzkoušejte kvality Pays a zaregistrujte se zde.